Optimizare SEO on-page | Optimizare SEO

Optimizare SEO on-page

Asa cum am spus si in ce este seo ? , seo on-page este una dintre etapele de optimizare seo, mai exact prima si cea mai importanta. Daca  seo off-page este imaginea creata pe baza recomandarilor (vezi link building, social media optimization), seo on-page este imaginea creata cu ajutorul continutului si a setarilor proprii. Imagine pe care motoarele de cautare pun cel mai mare accent.
Optimizarea seo on-page presupune respectarea urmatorilor pasi:
(ordinea cronologica este aproximativa)

1. Codul sursa 

  •  foloseste cat mai putin posibil aplicatii flash sau javascript (acest tip de aplicatii ingreuneaza incarcarea paginii);
  • nu plasa link-uri de la alte site-uri - decat cele necesare;
  • nu crea pagini mai mari de 100-150 kb;
2. Continutul
  • continutul ocupa un loc foarte important in procesul de optimizare seo on-page. Dincolo de orice tehnici de optimizare, un continut original si relevant iti poate aduce mai mult trafic decat orice altceva. SFAT: Nu copia continut!!! Google te penalizeaza drastic pentru asta!
3. Domeniul
  • alege un nume sugestiv, user-friendly, bazat pe cuvinte cheie si cat mai scurt posibil (in functie de situatia data), fara a afecta cuvintele cheie. EXEMPLU: Daca ai o firma de contabilitate alege un domeniu de genul "www.firma-contabilitate.ro"
  • extensia (.ro , .com, .org etc.) - daca site-ul tau este scris in limba romana si vizeaza utilizatori din Romania, alege extensia .ro
  • gazduirea - ca si la alegerea domeniului, serverul unde este gazduit un site trebuie sa fie ales in functie de limba, tara, cate site-uri mai gazduieste serverul respectiv (preferabil cat mai putine) si autoritatea lui ( trebuie sa fie online 24/24 - 7/7);
4. Titlul, descrierea, cuvintele cheie - trebuie sa fie strans legate intre ele si asa cum spuneam si mai sus (daca se poate) sa aiba legatura cu numele domeniului;

5.  Tag-urile H - sunt folosite pentru a marca titlurile, subtitlurile. Tag-ul h1 se foloseste o singura data, la titlul site-ului. Titlurile postarilor trebuie sa fie insotite de tag-ul H2. Chiar daca multi "specialisti seo" recomanda folosirea excesiva a H1,  s-au facut experimente si s-a dovedit ca motoarele de cautare acorda atentie 100% doar primului H1 din pagina, restul fiind ignorate.

6. Url - foloseste url-uri statice, acestea sunt user-friendly si seo-friendly.

7. Optimizarea imaginilor - adauga atributul alt imaginilor. Asta nu ajuta la ranking, in schimb ajuta la "cautarea de imagini".

8. Adauga harta xml in Google Webmaster Tools.

9. Adauga o harta html.

10. Harta imagini.

11. Harta video (daca site-ul contine videoclipuri)

12. Redirectioneaza adresa fara www la cea cu www, folosind comanda redirect 301.

13. Optimizarea paginii 404.


Autor: Optimizare SEO
Etichete: seo on-page, optimizare
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu